آرشیو تیر ماه 1400

ارائه دهنده تمامي خدمات لوله و لوله كشي در ايران

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

تخليه چاه و تعمير چاه قديمي

 

تخليه چاه فاضلاب و خدمات لوله بازكني ونك سايت برچسب با بيش از ۲۰۰ پرسنل تعميركار و با كمك دستگاه‌هاي جديد به‌ عنوان يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي خدماتي براي خدمات تخليه فاضلاب در كمتر از نيم ساعت به‌ صورت شبانه روزي و در ۷ روز هفته بدون تعطيلي در تمام مناطق شهر تهران با كيفيت بالا و ۱۰۰% تضميني در خدمت شما خواهيم بود. 

 

 

تيم پشتيباني سايت خدمات فني و تأسيساتي برچسب در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ گوي شما خواهد بود و براي مشاوره در زمينه‌هاي تأسيساتي و لوله كشي و حفاري چاه و البته تخليه چاه مي‌توانيد با شماره‌هاي شركت كه براي هر منطقه از شهر تهران مجزا هست تماس بگيريد و درخواست مشاوره يا خدمات بدهيد.

 

افراد ما با تخصص و خوش‌قول هستند و به‌ موقع در محل لوله بازكني و تخليه فاضلاب چاه در تهران حاضر مي‌شوند. همچنين سعي مي‌كنند شما را به عنوان مشتري راضي دائم نگه دارند و توسط شما، مشتري‌هاي بيشتري جذب كنند.

 

عوامل پر شدن چاه فاضلاب

 

زمان پر شدن چاه‌هاي فاضلاب به نوع بستر خاكي آن بستگي دارد, چنانچه چاهي به مدت بسيار طولاني پر نمي‌شود و آب آن به بيرون نفوذ نمي‌كند احتمال بسيار زياد بستر ماسه‌اي دارد. ولي اگر بستر سيماني باشد به خاطر عدم توانايي عبور آب, خيلي سريع‌تر پر مي‌شود.

 

مواظب باشيد تا رسوبات زياد به ديواره‌ها و كف فاضلاب نچسبد, زيرا باعث مي‌شود كه آب‌ها به بسترهاي پيرامون هدايت نشود و سريع‌تر چاه پر شود.

 

چاهي كه پر مي‌شود و خيلي دير اقدام به خالي كردن آن مي‌كنيد به‌ مرور زمان در حال تخريب كل ساختمان خواهد بود. با تخليه چاه و صرف هزينه اندك از هزينه‌هاي اضافي آن جلوگيري كنيد. امروزه هزينه خالي كردن با وجود دستگاه‌هاي پيشرفته كمتر شده است.

 

تفاوت سرويس‌كاران ما با افراد غيرمتخصص در تخليه چاه

 

افراد متخصص لوله بازكني و تخليه چاه ، با سؤالات متعددي از شما سعي دارند كه متوجه شوند مشكل اصلي كجاست و چگونه در كمترين زمان آن مشكل را حل كنند. اكثراً سرويس‌كاران غيرحرفه‌اي سؤالات مهمي نمي‌پرسند.

 

دليل نياز مردم به خدمات تخليه فاضلاب چاه

 

به دليل زيادشدن ساختمان‌سازي در شهرهاي تهران و وجود چاه‌هاي فراوان و جمعيت روزافزون تهران, دسترسي و نياز مردم به خدمات تأسيساتي نسبت به قبل بسيار بيشتر شده است. وجود شركت‌هاي زياد در حوزه لوله‌كشي و تخليه چاه نشان‌دهنده و گواه اين مطلب مي‌باشد.

 

يكي از معضلات اكثر مردم تهران پر شدن حجم چاه و به احتمال زياد بالا آمدن فضولات و يا آب از داخل آن مي‌باشد. اكثر تماس‌هايي كه گرفته مي‌شود از خانوارهايي هست كه در ساختمان‌هاي چند طبقه سكونت دارند. زيرا به خاطر جمعيت بالاتر به نسبت خانه‌هاي كوچك‌تر افراد بيشتري در آن‌ها سكونت دارند.

 

 

يكي از دلايلي كه به نظر مي‌آيد در ساختمان‌سازي اهميت زيادي به آن داده نمي‌شود بحث حفاري چاه مي‌باشد, بايد براي اين كار از كارشناسان مربوطه مشاوره گرفته شود. در غير اين صورت ممكن است كه چاه با ريزش مواجه شده و باعث خرابي هاي بيشتري شود.

 

 

 

 

شايد به نظرتان كار درستي نباشد كه براي همچنين كاري بخواهيم از كسي مشاوره بگيريم اما بعد از گذشت مدتي متوجه اين اشتباه خود خواهيد شد كه چرا مشاوره نگرفتيد و الان متوجه اين اشتباه خود شده‌ايد.

 

اگر چاه به‌ صورت اصولي ساخته‌شده باشد مطمئناً به‌ راحتي و در مدت كمي پر نخواهد شد. عوامل متعددي مي‌تواند در اين مورد تأثيرگذار باشد كه در اين مطلب سعي مي‌كنيم كامل و جامع به آن‌ها بپردازيم.

 

 

 

يكي از كارهايي كه لوله بازكنانانجام مي‌دهند حفر چاه ديگري كنار چاه قديمي مي‌باشد, بدين شكل كه اگر چاه قبلي پر شد, باقي آن به چاه جديد هدايت شود. اين كار بايد كاملاً اصولي و توسط فردي متخصص انجام شود وگرنه موجب دردسرهاي بيشتري نيز مي‌شود.

 

 

خدمات تخليه انواع چاه بزرگ و كوچك در تهران

 

به فرآيندي كه باعث خروج مواد زائد, فضولات انساني, جامدات و لجن‌ها مي‌شود عمل تخليه چاه فاضلاب مي‌گويند. اين خدمات توسط ماشين‌هاي بزرگ و پرقدرت ۱۲۰۰۰, ۸۰۰۰ و ۶۰۰۰ مجهز به پمپ‌هاي آبكش, لجن كش و مكنده كاملاً بدون خرابي انجام مي‌شود.

 

خيلي از مردم گرفتگي داخل لوله را با پر شدن چاه فاضلاب اشتباه مي‌گيرند. ممكن است بعضي‌ اوقات گرفتگي داخل لوله‌ها باشد و باعث شود كه فضولات و جامدات به داخل چاه نرود و احساس كنيد كه چاه پرشده است. همان‌طور ممكن است كه برعكس اين اتفاق هم روي دهد.

 

در هر صورت بهتر است كه از كارشناسان و سرويس‌كاران باتجربه كمك و مشاوره بگيريد.

 

موارد زيادي هستند كه باعث سرريز شدن چاه مي‌گردند. وجود موادي مانند مواد پلاستيكي, جامدات, موهاي زائد كه بسيار آزاردهنده هستند.

 

اكثر تماس‌هايي كه در رابطه با تخليه فاضلاب و چاه گرفته مي‌شود شامل مشكلاتي هست كه مردم به شكل‌هاي مختلفي مانند: بوي بد فاضلاب, بالا زدن آب از توالت و سر چاه, زيادشدن حشرات و سوسك‌ها در اطراف خانه و داخل خانه و آپارتمان‌ها, كندي حركت آب به سمت داخل لوله, سنگ‌هاي كف پاركينگ زيرش خالي‌شده, بيان مي‌شود.

 

 

پس اگر شما همچنين مشكلاتي را مشاهده كرديد حتماً با واحدهاي پشتيباني براي مناطق مختلف تهران تماس بگيريد تا تعميركاران ما در كمتر از نيم ساعت حضور يابند.

 

يكي از دلايل مشاوره با كارشناسان در زمينه انتخاب نقطه حفر چاه نوع زميني هست كه براي حفر در نظر گرفته مي‌شود. مطمئناً زمين‌هاي شني به‌ مراتب نسبت به زمين‌هاي خاكي براي حفر چاه بهتر هست. زيرا مكش و كشش آب در زمين‌هاي شني بهتر از زمين‌هاي خاكي مي‌باشد.

 

مهم‌ترين خدمات سايت فني و تأسيساتي سايت برچسب:

 

دغدغه اصلي سايت خدمات فني و تأسيساتي برچسب فراهم كردن آرامش خانواده‌ها مي‌باشد.

 

تخليه چاه فاضلاب و تعمير چاه‌هاي قديمي

باز كردن لوله‌هاي آب سرد و گرم و تعويض و آن‌ها

تركيدگي و باز كردن لوله پشت‌بام و تراس

رفع بوي بد فاضلاب‌ها و لوله ها

رفع نم و رطوبت حاصل از نشتي لوله ها

تعويض توالت ايراني با توالت فرنگي

طوقه چيني و كول گذاري چاه فاضلاب

تخليه چاه و سپتيك تانك

تعمير و نصب آب‌شويه ها

لوله بازكني با دستگاه واترجت دوربين‌دار بدون نياز به حفاري

 

و ساير خدماتي كه مي‌توانيد با تماس گرفتن از طريق شماره‌هاي شركت در ميان بگذاريد تا در كمتر از نيم ساعت سرويس‌كاران را اعزام كنيم.

 

 

 

طوقه چيني و كول گذاري چاه و كفتراشي چاه فاضلاب

 

كول‌ها و طوقه‌ها به شكل گرد و بيضي مي‌باشند كه براي محكم كردن چاه جهت جلوگيري از ريزش ديواره چاه استفاده مي‌شود. بهتر است حتما در موقع حفر چاه حتما از طوقه چيني اصولي استفاده كنيد تا مانع ريزش چاه و پر شدن سريع چاه شود.

 

همچنين باعث عدم چسبيدن فضولات به ديواره چاه مي شود. اگر فضولات به ديواره و ته چاه بچسبد باعث عدم فرار آب به داخل زمين مي شود. اگر آب به داخل خاك و زمين نرود ممكن است كه خيلي زود آب فاضلاب به بيرون بريزد و باعث بوي بد فاضلاب بشود.

 

همچنين كفتراشي و لايروبي چاه فاضلاب يكي از بهترين روشها براي حفظ و ماندگاري چاه فاضلاب مي باشد. اگر بعد از خالي كردن چاه فاضلاب ته زني و لايه روبي چاه فاضلاب انجام نشود ممكن است كه زود به زود چاه فاضلاب پر شود. مقني كار مجموعه برچسب در صورت نياز خدمات كفتراشي و لايروبي را انجام مي دهد.

 

مهم‌ترين روش‌هاي خالي كردن فضولات و باز كردن لوله‌ها

 

از روش‌هاي قديمي و مرسومي كه اغلب لوله بازكنانو حتي خانواده‌ها انجام مي‌دادند و هنوز هم كار مي‌كند, استفاده از دستگاه تلمبه فنجاني و قيفي و حتي دستي براي باز كردن لوله هاي توالت‌ها يا سيفون‌ها و آشپزخانه‌ها مي‌باشد. البته در بعضي از مواقع كارايي اين دستگاه‌ها بهتر از دستگاه‌هاي ديگر هم هست.

 

ديلم وسيله‌اي كه اكثر آن را مي‌شناسند, براي باز كردن لوله‌ توالت فرنگي از آن استفاده مي‌شود. ديلم را به‌ صورت مارپيچي به درون لوله توالت هدايت مي‌كنيم تا جايي كه به يك نقطه سفت برخورد كند, در آنجا معلوم مي‌شود فضولات و مواد زائد در آنجا وجود دارد.

 

حالا ديلم را بيرون بياوريد و با فشار آب به داخل لوله مقدار اضافي جامدات لوله‌ها را از بين ببريد.

 

 

 

اگر فكر مي كنيد و يا مي ترسيد كه مشكلي از بابت خرابي لوله ها در منزل شما رخ دهد پيشنهاد مي كنم براي رفع آن اقدام كنيد و يا مقاله رفع گرفتگي لوله را مشاهده كنيد.

 

 

انواع خدمات توسط لوله بازكنانسايت برچسب در مورد تخليه چاه

 

تخليه فاضلاب چاه سپتيك و منهول توسط تانكرهاي ۱۲۰۰۰, ۸۰۰۰ و ۶۰۰۰ ليتري و پمپ كف كش, آبكش و لجن كش

تخليه مكانيزه چاه, تخليه آب و لجن بدون نياز به لايروبي دستي توسط تانكر مكنده

تخليه مكانيزه چاه, تخليه آب و لجن بدون نياز به لايروبي دستي توسط تانكر مكنده

لايروبي انواع چاه‌هاي سپتيك, منهول , كانال‌ها توسط سرويس‌كاران ما

كندن چاه كهنه و كف تراشي توسط تعميركاران ماهر و حمل آن توسط ماشين كمپرسي

تعمير مجدد چاه‌ها بعد از خالي كردن آن به‌ صورت كاملاً تضميني

 

 

مراحل خالي كردن چاه و فضولات

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي

 

اولين كاري كه كارشناسان ما انجام مي‌دهند اين هست كه تشخيص مي‌دهند مشكل از چاه فاضلاب هست يا گرفتگي لوله‌ها و بعد از آن براي پيدا كردن درب چاه شروع به عمليات تخليه چاه مي‌كنيم.

همچنين شماميتوانيد از خدمات لوله بازكني جنوب تهران برچسب بهره ببريد:

https://barchasb.net/tehran/south-area/

نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيك است. چاپگرها و متون بلكه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان كه لازم است.

 

استفاده از دستگاه هيلتي

 

اگر سر چاه مشخص نباشد كه در كجا قرار دارد با كمك ابزارها و يا با كمك دستگاه هيلتي درب چاه را به اندازه قطر لوله باز مي‌كنيم. البته اگر توسط تانكر مكنده باشد حدود ۱۰ تا ۱۵ سانت باز شود كفايت مي‌كند و اگر توسط پمپ كف كش يا لجن كش باشد بايد سر چاه را به‌اندازه ۵۰ در ۵۰ بازكنيم تا بتوانيم كار را انجام دهيم و پمپ را به داخل چاه هدايت كنيم.

 

دستگاه هيلتي يك وسيله برقي براي سوراخ كردن سازه‌هاي بتني مختلف هست. ما از اين دستگاه براي كارهاي تخريب و سوراخ كردن بتن استفاده مي‌كنيم.

 

شايد نياز باشد بعد از تخليه چاه لايروبي هم انجام شود كه در اين صورت بايد طوقه‌ها و كول‌ها برداشته شود تا بتوان ديواره‌هاي چاه را نيز تميز كرد. اين كار وقت‌گير مي‌باشد اما انجام دادن آن بسيار مفيد مي‌باشد.

 

استفاده از تانكرهاي قوي براي تخليه فضولات چاه

 

تانكرهاي ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ ليتري با كمك پمپ‌هاي قوي كه از دو نوع تك فاز و سه فاز مي‌باشند مي‌توانند هر نوع چاهي را از وجود لجن‌ها و مواد زائد پاك كنند.

 

تانكرهاي ساكشن يا همان مكنده براي تخليه مكانيزه چاه كه كار خروج آب و لجن‌هايي كه مدت زيادي هست كه مانده و سفت شده‌اند كاربرد دارد. اين تانكرها با كمترين خرابي و كاملاً بهداشتي كار تخليه چاه را انجام مي‌دهند. حتي مواردي كه لايروبي كردن هم سخت مي‌باشد از اين تانكرها استفاده مي‌شود.

 

 

 

يكي ديگر از تانكرها نيسان‌هاي ۱۰ بشكه‌اي مي‌باشد, ممكن است بعد از مدت طولاني از كندن و حفر چاه سطح لايه‌اي ضخيمي در ته چاه به وجود بيايد كه باعث شود نتوان با دستگاه‌ها آن را از ته چاه جدا كرد. در اين‌گونه موارد بهتر است از لوله بازكنانكمك گرفته شود. بيشتر بخوانيد

 

لوله بازكنانچه كاري انجام مي دهند؟

 

لوله بازكنانبا پاك كردن ته چاه و باز كردن لايه‌هاي چشمه كه باعث مي‌شود آب فاضلاب جذب خاك و ماسه شود پس‌مانده‌ها را به بيرون كشانده و در داخل ماشيني كه معروف به نيسان ۱۰ بشكه‌اي هست مي‌ريزند و به محوطه مخصوص دفع فضولات مي‌برند.

 

در اين‌گونه مواقع لوله بازكنانسعي مي‌كنند بعد از پاك كردن ته چاه ديواره‌ي چاه را نيز تا آنجا كه مي‌توانند تميز كرده و فضاي چاه را بيشتر كنند. استفاده از لباس‌ها و موارد بهداشتي لوله بازكنانباعث مي‌شود تا آن‌ها نيز آسيب‌هاي جسمي و تنفسي دچار نشوند.

 

لوله بازكنانبايد حرفه‌اي باشند و اگر غيرحرفه‌اي باشند ممكن است كه بعد از پاك‌سازي چاه و پاك كردن ديواره‌ي آن, باعث ريزش چاه بعد از مدت كوتاهي و يا دوباره پر شدن چاه فاضلاب گردند.

 

دليل پر شدن دوباره چاه

 

يكي از مشكلاتي كه در تماس‌هاي مربوط به تخليه چاه توسط مردم با بخش پشتيباني گرفتم مي‌شود اين هست كه بعد از يك سال يا دو سال از تخليه چاه و يا مدت كوتاه‌تر چاه دوباره پرشده هست و نياز به تخليه دوباره چاه دارند.

 

ناراحتي مردم از اين بابت مي‌باشد كه چرا چاه بعد از۱۰ تا ۱۵ سال كار كردن و تخليه آن حالا بعد از گذشت مدت بسيار كوتاه‌تري چاه پرشده و مشكل را از سمت كسي كه چاه را تخليه كرده است مي‌دانند.

 

اقدامات لازم براي جلوگيري از پر شدن سريع چاه

 

بايد در اينجا بگوييم كه اكثر چاه‌ها بعد از تخليه فاضلاب اول يا نهايت دوم, ديگر بايد هرسال براي مدتي مشابه تخليه شود. زيرا ديگر آن چاه اول نمي‌شوند. يا اينكه دوباره بايد چاه ديگري را حفاري كرد و يا اينكه روش‌هاي زير را براي ماندگاري بيشتر آن انجام داد.

 

۱- در بالا هم ذكر كرديم كه لايروبي و كف تراشي صحيح بسيار كاربرد دارد. لايروبي باعث مي‌شود كه حجم فضاي چاه فاضلاب بيشتر شود. البته اين كار را بعد از هر حفاري چاه پيشنهاد مي‌شود كه لوله بازكنانانجام دهند.

 

۲- بعد از اين كار حتماً طوقه و يا كول گذاري را دوباره بر اساس حجم چاه انجام دهيد. اگر حجم چاه اضافه نشده است از همان طوقه قبلي استفاده كنيد و اگر اضافه‌شده است بايد از طوقه و يا كول گذاري جديدي استفاده كنيد.

 

۳- مهم‌ترين كار كه مي‌تواند هر بار خالي كردن و تخليه چاه فاضلاب را راحت‌تر كند استفاده از دريچه براي سر چاه مي‌باشد. با اين كار شما مي‌توانيد خيلي راحت‌تر از اين به بعد چاه فاضلاب را تخليه كنيد.

 

 

اگر قبلاً دريچه را گذاشته باشيد بسيار خوب هست و اگر تا الآن اقدام نكرده‌ايد حتماً با ما تماس بگيريد تا ضمن چك كردن چاه فاضلاب شما و تعميرات اساسي اقدام به نصب دريچه براي چاه فاضلاب بكنيم.

 

 

 

 

 

همچنين كارشناسان ما در هنگام تخليه چاه فاضلاب بررسي مي‌كنند كه كدام قسمت‌هاي چاه ممكن است در آينده ريزش پيدا كند, اگر جايي نياز به تعمير و محكم‌كاري باشد سرويس‌كاران ما به شما خواهند گفت و نسبت به تعمير و محكم‌كاري بخش مربوطه اقدام مي‌كنند.

 

 

اگر اين موارد را كارشناسان ما تشخيص و براي رفع آن اقدام كنند, احتمال بسيار زياد چاه قديمي شما كه الآن نو شده حتي شايد مانند ساليان قبل نياز به تخليه كوتاه‌مدت نداشته باشد.

 

 

 

يكي از مزيت‌هاي تخليه فاضلاب با پمپ ساكشن به اين خاطر مي‌باشد كه نياز به پمپ جداگانه براي فرستادن آن به داخل چاه نيست. مزيت ويژه آن باعث شده كه مثل يك جاروبرقي بزرگ كار تخليه چاه را انجام مي‌دهد.

 

اما كمي صدا هنگام تخليه فاضلاب وجود دارد علت آن نيز به خاطر اين هست كه برق پمپ از خود خاور ( ماشين تخليه چاه فاضلاب) گرفته مي‌شود و براي كار كردن پمپ ساكشن بايد خاور روشن باشد.

 

قدرت خاور هرچقدر بيشتر باشد, مكندگي پمپ هم بيشتر خواهد بود. گروه خدمات فني سايت برچسب با داشتن قوي‌ترين و بزرگ‌ترين و بروزترين ماشين‌هاي حفر چاه سعي دارد تا كار را سريع‌تر انجام دهد و آسودگي خانواده‌ها را تضمين كند.

 

 

 

مهم‌ترين كاربرد انواع پمپ‌هاي لجن كش

 

 لجن كشي چاه آب

 لجن كشي براي صنايع ساختماني و چوب و كاغذ

 انتقال دادن انواع فاضلاب‌ها

 لجن كشي در صنايع چرم‌سازي

 

 

نكته مهم: يكي از عواقب خالي نكردن چاه فاضلاب اين هست كه به‌ مرور زمان آب به مناطق مختلف پي ساختمان نفوذ پيدا كرده و باعث مي‌شود كه قسمتي از ساختمان در يك‌لحظه نشست كند و باعث خرابي و هزينه‌هاي به مراتب بيشتري شود.

 

 

 

سايت برچسب براي بهبود خدمات تخليه انواع چاه و لوله بازكني تهران مفتخر است با تمامي واحدهاي اداري چه دولتي و چه خصوصي, شركت‌ها و رستوران‌ها, كاشانه‌هاي بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد خدمات تخليه چاه هاي فاضلاب و لوله بازكني در شهر تهران را انجام دهد.

منبع: https://barchasb.net/tehran/vahdat-e-eslami-st/

راه حل براي باز كردن لوله هاي فاضلاب

لوله ها را باز كرده و لوله هاي مسدود شده فاضلاب را برداريد

 

ناودان - يكي از بزرگترين مشكلات هنگام بارندگي ، گرفتگي ناودان هاي سقف است. اين لوله ها نزديك سقف قرار مي گيرند و شيب سقف نشت آب از لوله ها را تسهيل مي كند ، اما در برخي موارد در صورت انسداد لوله ها ، در اين مقاله لوله بازشو را بررسي مي كنيم و انسداد را برطرف مي كنيم. لوله هاي فاضلاب سقفي.

 

گرفتگي لوله هاي فاضلاب را برداريد

 

بعد از هر باران ، شن و ماسه ، برگ و ... روي سقف. با تجمع و مسدود شدن كانال ها ، در صورت خارج نشدن آب باران باعث ايجاد رطوبت و رطوبت در ساختمان مي شود ، در اين حالت سقف ساختمان مرطوب است. براي باز كردن اين لوله ها بايد از لوله بازكن استفاده كنيد و بسياري از شركت هاي خدمات لوله كشي لوله هاي فاضلاب پشت بام و لوله هاي سقف باز را بسته و بسته مي كنند.

 

بهترين راه حل براي باز كردن لوله هاي فاضلاب در پشت بام

لوله باز كن برجسب

لوله هاي راه راه - راه حل هاي مختلفي وجود دارد. يكي از اين راه حل ها تابستان است. بيشتر انسداد لوله ها توسط لوله بازشو با دستگاه فنر برقي برطرف مي شود و روش ديگري نيز براي از بين بردن و استفاده از انسداد در لوله هاي سقفي وجود دارد. اين يك دستگاه پمپ هوا است كه بايد توسط لوله بازكني حرفه اي انجام شود

خدماتي كه افراد متخصص لوله بازكني در غرب تهران ارائه مي دهند

پس از برقراري تماس با شماره لوله بازكني غرب تهران، سرويس ها و خدمات زير را مي توانيد درخواست دهيد.
فنرزدن توالت فرنگي و ايراني: خدمات فوري رفع گرفتگي توالت ايراني و رفع گرفتگي توالت فرنگي توسط متخصصان لوله بازكني غرب تهران؛خدمات لوله هاي سينك: خدمات لوله هاي سينك از جمله باز كردن سينك ظرفشويي، روشويي و… با ابزار خاص؛رفع گرفتگي كفشور: رفع گرفتگي كفشور حمام، حياط، آشپزخانه و… به كمك دستگاه هاي پيشرفته مثل دستگاه فنرزني برقي، دستگاه تراكم هوا و…؛

 

مزاياي استفاده از شركتهاي خدمات لوله فنر برقي

استفاده از دستگاه هاي جديد و پيشرفته

 

لوله ها را باز كرده و لوله هاي فاضلاب را كه در سقف گرفتگي دارند برداريد

 

شركت هاي خدماتي كه خط لوله را باز مي كنند ، شبانه روز كار مي كنند

 

لوله بازكن حرفه اي

 

مردم سريع و فوري به زمين فرستاده مي شوند

 

آنها هزينه خدمات را طبق تعرفه دريافت مي كنند

 

كار با كيفيت و خدمات سريع وخدمة

 

دستورالعمل هاي ايمني محل كار را دنبال كنيد و از ماسك و دستكش استفاده كنيد

 

مزاياي استفاده از سرويس لوله بازكني با پمپ هوا

 

لوله باز لوله راه راه يك مزيت استفاده از دستگاه لوله باز با پمپ هوا اين است كه مي توان از آن براي انسداد شديد استفاده كرد و اين دستگاه توانايي تنظيم فشار هوا و تنظيم بر اساس لوله سقف و قدرت را دارد. كاملاً بالا بوده و گرفتگي سنگها و خاك را از بين مي برد ، بنابراين يكي از لوله هاي باز و از بين بردن گرفتگي لوله هاي فاضلاب استفاده از پمپ هوا است.

 

نحوه پاك سازي و از بين بردن گرفتگي ناودان ها

 

يكي از كارهايي كه مي توان براي جلوگيري از انسداد تخليه انجام داد ، استفاده از پلاگين تخليه است ، مي توانيد هر بار با شلنگ آب را با فشار وارد لوله تخليه كنيد و از بيرون آمدن آب اطمينان حاصل كنيد. لوله ها. اگر مجراي شما قديمي يا آسيب ديده باشد ، باعث نشت در ساختمان مي شود ، همچنين مي توانيد از دستكش ، بيل و ... براي تميز كردن مجاري و همچنين ابزار جمع آوري برگ از درختان و سطل ها استفاده كنيد. بعد از يك دوره. ناودانها را خود تميز كنيد تا هيچ چيز مانع از نفوذ آب باران به سقف شود.براي اطلاعات بيشتر ميتوانيد در ويكي پديا بخوانيد

 

 

 

شركت لوله بازكني و تجهيزات فني برچسب

 

كانال لوله ها - اين شركت آماده ارائه خدمات نگهداري و لوله كشي در تمام مناطق تهران است و آماده ارائه خدمات 24 ساعته به مشتريان خود با استفاده از نيروهاي متخصص و متخصص است. در اين زمينه مي توانيد با مشاوران خود تماس بگيريد تا مشكل خود را برطرف كنيد. همكاران ما نيز در اسرع وقت سربازان خود را به محل استقرار اعزام كرده و مسدود شده لوله هاي فاضلاب سقف ساختمان شما را برمي دارند.

 

نتايجي كه اظهار شده

 

به همين دليل و براي جلوگيري از گرفتگي لوله هاي دم ، حتماً هر بار سقف را با درپوش تميز كنيد تا مشكلي پيش نيايد و اگر گرفتگي شديد باشد ، ساختمان به سقف و سقف آسيب مي رساند ، بنابراين بايد با شركتهاي خدماتي تماس بگيريد. براي پاكسازي گرفتگي لوله هاي فاضلاب كه لوله را باز مي كند ، كمك بخواهيد.

منبع: لوله بازكني برچسب