هزينه و قيمت لوله بازكني در تهران چقدر است؟

ارائه دهنده تمامي خدمات لوله و لوله كشي در ايران

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

هزينه و قيمت لوله بازكني در تهران چقدر است؟

تهران شهر بزرگي است كه هر روزه مشكلات زيادي در زمينه بازكردن لوله ها وجود دارد و تنها خدماتي كه در اين زمينه انجام مي شود شركت هاي خدمات فني به نام چاه هاي افتتاح و لوله بازكني است. در صورت گرفتگي لوله ها ، افراد بلافاصله با شركت لوله بازكني سعادت آباد در تهران بزرگ تماس گرفته و درخواست خدمات مي كنند. تا حدودي ، اين امر باعث شده است كه لوله بازكني مهم باشد و به يكي از تخصصهاي حياتي و ضروري در شهرها تبديل شده است. در نتيجه ، قيمت لوله بازكن تغيير كرده و به شدت نوسان مي كند. برخي با توجه به هزينه اتحاديه قيمت گذاري مي شوند و برخي لوله بازكني را با قيمت هاي نجومي مي سازند.

 

در همين حال ، لازم است كه يك مقام رسمي هزينه خدمات فني و افتتاح خطوط لوله در تهران و ديگر كلانشهرها را تعيين كند تا ديگر مشكلي از اين دست وجود نداشته باشد. متأسفانه هيچ مرجع رسمي يا قانوني در اين زمينه وجود ندارد و در شهرهاي مختلف ، فعاليت هايي در اين زمينه زير نظر ساير اصناف انجام مي شود. البته در برخي از شهرها اتحاديه اي براي خدمات فني وجود دارد كه هزينه اي براي لوله بازكني تعيين نكرده است. در اين بين ، ما سعي كرده ايم با ارائه قيمت هاي مناسب و مقرون به صرفه اين فاصله را پر كنيم.

 

چرا قيمت لوله بازكني بسيار متفاوت است؟

در گذشته ، هنگامي كه ساختمانها زياد گسترش نمي يافتند ، ميزان توليد فاضلاب بسيار كم بود و عملاً هيچ سيستم منسجمي براي جمع آوري اين فاضلاب كوچك وجود نداشت. فاضلاب و فاضلاب وجود نداشت. كم كم شهرها گسترش يافتند و شبكه فاضلاب نصب شد. سيستم فاضلاب ساختمان نصب شد و فاضلاب ساختمان افزايش يافت. در اين زمان فاضلاب از طريق لوله هاي فاضلاب جمع آوري شد. از اين لحظه به بعد اهميت لوله هاي فاضلاب آشكار شد. درست زماني كه گرفتگي لوله هاي فاضلاب به دلايل مختلف ايجاد شده بود و سيستم فاضلاب ساختمان عملاً از كار افتاده بود.

 

هنگامي كه انسداد لوله ها وجود داشت ، ساكنان نتوانستند كاري انجام دهند و متخصص بايد با بررسي لوله ها و رفع انسداد ، مشكل را پيدا كند. اينجاست كه كار بازكردن لوله ايجاد شد. متخصصان و تكنسين ها از دستگاه هاي مخصوص براي تعمير لوله هاي فاضلاب و رفع موانع آنها استفاده كردند. در حال حاضر ، كار لوله بازكني نيز وجود دارد و اهميت آن با گسترش شهرها بيشتر شده است. به همين دليل ، برخي دلالان وارد اين كلاس شده اند و به نمايندگي از لوله بازكن تقلب مي كنند. بهترين لوله بازكني در شهران تهران لوله بازكني شهران تهران سايت برچسب است

 

در عين حال ، برخي از همكاران تشنه پول مبالغ هنگفتي را براي افتتاح خط لوله در مناطق شمالي تهران و ثروتمندان مطالبه مي كنند. اين امر باعث شده است كه قيمت لوله بازكني در مناطق مختلف متفاوت بوده و متفاوت باشد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه همه ارائه دهندگان خدمات به طور يكسان كار مي كنند. زيرا هنوز شركت هايي هستند كه منصفانه كار مي كنند و لوله بازكني ارزان قيمت مي سازند.

 

عدم نظارت بر شركت هاي خط لوله تهران

همانطور كه گفته شد ، كارگران سرويس لوله بازكني و شركت هاي خدماتي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند ، توسط اتحاديه خاصي به درستي نظارت نمي شوند. برخي از اتحاديه آهنگران پيروي مي كنند و برخي ديگر زير نظر اتحاديه لوله كش و خدمات آب و برق هستند. البته در برخي از شهرها اتحاديه لوله بازكني ايجاد شده است ، اما هنوز مشاهده مي شود كه نظارت كافي از تكنسين هاي اين زمينه وجود ندارد. لوله بازكني نياوران تهران سايت برچسب جزوه اين اتحاديه است

 لوله بازكني

در تهران به دليل حجم بالاي شركت هاي لوله بازكني و زهكشي چاه و در عين حال جمعيت زياد اين شهر ، رقابت زيادي براي عمليات لوله بازكني وجود دارد. در كنار اين موضوع ، نياز به لوله كشي و مشكلات متعدد در اين زمينه ، نظارت فعالان اين صنف را كاهش داده است. برخي لوله بازكنها تسخير شده اند و برخي دلالان وارد اين عرصه كار شده اند.

 

اين دو دليل باعث شده تا قيمت لوله بازكني در تهران متفاوت باشد و هر شركت لوله بازكني قيمت خاصي را براي خدمات خود تعيين كرده باشد. قيمت لوله بازكني در مناطق مختلف متفاوت است و برخي از شركت ها براي يك لوله بازكن ساده چند صد هزار تومان هزينه مي گيرند. با همه اين توضيحات ، در صورت بروز مشكل در گرفتگي لوله ها و پر شدن شفت ها ، مردم چاره اي ندارند جز اين كه با شركت هاي لوله بازكني تماس گرفته و با پرش لوله هاي مسدود شده را برطرف كنند.

 

قيمت افتتاح خط لوله در تهران

به منظور شبكه سازي

با توجه به تقلب در اين زمينه ، فعاليت عادلانه اين حوزه در سال 1996 قيمت هايي را تحت عنوان هزينه اتحاديه ارائه داده است كه تعيين كننده قيمت عمليات مختلف افتتاح خط لوله است. به عنوان مثال قيمت لوله بازكني تكي در حدود 70 هزار تومان است و در صورت استفاده از دستگاه قيمت افزايش مي يابد. در عين حال ، قيمت خدمات گرفتگي سرويس هاي بهداشتي ايران و فرانسه براي شما فراهم شده است تا در صورت بروز چنين مشكلاتي برخي از قيمت ها را بدانيد.

 

- قيمت لوله بازكني ساده و معمولي: 70 هزار تومان

- نرخ رفع گرفتگي كف توالت: 80،000 تومان

- هزينه بازكردن لوله بازكني پاركينگ يا حياط: 100 هزار تومان

- نرخ باز شدن مسدود شده آشپزخانه: 130 هزار تومان

- ميزان گرفتگي ماشين ظرفشويي: 150 هزار تومان

- هزينه بازكردن لوله بازكني كفش سقفي: 200 هزار تومان

- هزينه بازكردن لوله با دستگاه ويژه: 200 هزار تومان

- قيمت لوله بازكني سخت: 250 هزار تومان

 

در پايان ذكر اين نكته ضروري است كه براي عيب يابي لوله ها و رفع گرفتگي لوله ها ، فقط از شركت هاي مجاز و زير نظر اتحاديه كمك بگيريد و از تماس با كلاهبرداران و شركت هاي غير مجاز فعال خودداري كنيد. در اين زمينه.. همچنين ، در صورت مشاهده كلاهبرداران لوله باز ، به هيچ عنوان به آنها پول پرداخت نكنيد و بلافاصله با پليس تماس بگيريد.

 منبع: https://barchasb.net/tehran/shahrake-gharb/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.